Last van elleboog kan iemand mij hiermee helpen?

Ik heb een tijd geleden mijn elleboog gebroken toen ik uit het gips kwam kon ik hem een hele tijd niet bewegen na een hele tijd bij de fysio hebben gezeten kon ik hem redelijk gebruiken maar ik kan hem nogsteeds niet helemaal gebogen krijgen ,hij knakt heel veel en heel hard,hij springt vaak op slot,ik kan er geen zware dingen mee oppakken ,en hij doet veel pijn. Wat zou dit evt kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Laat je huisarts eens kijken wat er allemaal mogelijk is. Verder doorverwijzen is zeker een optie. Röntgenfoto's, een scan, dat kan in ieder geval aan het licht brengen wat er verder nog aan de hand is. Wellicht heb je baat bij andere therapieën dan fysio alleen. Denk eens aan: Medische Lasertherapie (door een arts, kan herstel bevorderen)Cesartherapie en misschien is het handig een Ergotherapeut eens te laten kijken of je verkeerde of overbelastende bewegingen maakt wat herstel bemoeilijkt.
Gek genoeg denk ik ook aan een plastisch chirurg (heb zelf prima ervaringen met een minuscuul stukje bot wat ergens uit getikt was en niemand had het eerder ontdekt). Zij hebben vaak het vermogen om heel precies een röntgenfoto te bekijken (heel kleine details valt hun op, terwijl een ander eroverheen kan kijken) en deze kan helpen inschatten hoe het herstel zou moeten verlopen in de toekomst.
Heel veel beterschap!