waarom komt gevoel in pink niet terug?

Ik heb op mijn pink geslagen gebeurd bij mij regelmatig maar nu blijft een deel voortdurend het slaap gevoel houden... geen tinteling im de vinger meer maar het voelt wel dik aan en het is mimder gevoelig (alsof het nog slaapt) is dit gevaarlijk of kan ik ook maandag daarvoor naar de dokter?

Toegevoegd na 5 minuten:
Op mijn Pink geslapen, moet de eerste zin zijn

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe lang is dit al zo?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En kan je hem bewegen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nu 12 uur. Kan hem wel bewegen het bovenste stukje van de pink heb ik na flink schudden weer terug. Onderste deel van pink en zijkant hand voelt nog steeds dik , slaap gevoel dik maar als ik met een naald prik voel ik he wel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar de tintelingen die ik had bleven 2 uur geen lekker gevoel gebruikte spier verwarmend middel wat het erger maakte
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwarmde middel helpt de bloedsomloop beter op gang maar het ging juist meer tintelen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Naar de dokter ermee. Misschien zit er een zenuw klem. Maar dat kan hij-zij alleen vaststellen.

Antwoorden (1)

mijn papa heeft dit ook gehad en toen was het zo dat zijn pees was afgescheurd messchien toch eens naar een dokter gaan ofzo