ik heb sinds vanochtend oorpijn wat te doen?

Sinds vanochtend heb ik een soort steken im mn oor. En het lijkt alsof er iemand in mn oor ademde

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je het morgen nog hebt ga dan even naar de huisarts. Kan gewoon een koud zijn maar ik zou er toch even naar laten kijken.

Het beste antwoord

Zolang er nog niet een dokter naar kijkt kan je er een paar druppels slaolie op gieten en dan een watje erop zodat het er niet weer uit loopt. Dus gewone zonnebloemolie of wat je dan ook in de keuken hebt staan. Die olie verzacht de pijn.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thanks voor de tip zal het proberen

Andere antwoorden (1)

Wat je moet doen is naar de dokter gaan. Je kunt wel zelf dingen gaan proberen maar je weet niet wat het is, en niemand kan vanaf hun computerscherm jou een diagnose geven, dus ga naar de dokter want het is zeker iets wat even bekeken moet worden.