Wat te doen met een blauwe plek die er al meer dan twee maanden zit en nog steeds gevoelig is?

Al bijna twee en een halve maand geleden ben ik met een groepje wezen paintballen. Ik ben één keer keihard op mijn bovenbeen geraakt. Dit resulteerde in een grote plek met een regenboog aan kleuren inclusief de bijbehorende pijntjes. Op een gegeven moment is hij gaan vervagen en is geslonken tot twee kleinere blauwe plekken (wat op zich al vreemd is naar mijn mening). Nu meer dan twee maanden later zijn de twee plekken nog lichtjes te zien, maar als ik eroverheen wrijf, voelt het nog alsof het gisteren gebeurt is. Iemand een idee hoe dit over kan gaan??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.3K
Amadea
10 jaar geleden
Wat te doen? Naar je huisarts gaan!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben niet het type dat gauw naar de huisarts gaat en denkt van dat gaat vanzelf over, vandaar dat ik hoopte dat er een soort van oma's middeltje zou zijn.
tinus1969
10 jaar geleden
De huisarts kan deze plekken ZIEN.

Het beste antwoord

Best toch eens naar de dokter gaan. Het kan altijd zijn dat je een spierletsel hebt opgelopen. Normaal zou de kleur van de blauwe plek ook moeten veranderen in een gele kleur.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij is van regenboog kleuren naar donkerblauw/paars naar nu hele vage nog steeds blauwe plek. Hij is nooit echt geel geweest.