Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Last van hamstringen, knieeen, kuiten, knieholtes, liezen, bovenbenen, en enkels, wat te doen ?

Ik heb al heel lang last van alles in mijn benen al bijna een jaar lang. Dit voelt echt niet fijn en toen ik tien was trainde ik drie keer in de week en had ik ook altijd last van me knie ik ben naar de dokter gegaan en van hem mocht ik een jaar niet voetballen anders kon ik chronisch pijn krijgen. Ik heb nu eigenlijk dezelfde pijn en het blijft ook steeds langer zitten. En soms als ik gewoon ergens zit dan krijg ik opeens heel veel pijn en last van alles. Heeft dit te maken met overbelast zijn ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
756
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Fysiotherapie?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jeugd Reuma?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga eens naar de huisarts met deze klachten en luistert hij of zij niet, neem second opinion van een ander. Zelfs bij vage pijnklachten moet er actie worden genomen. Met name zeggen wanneer s'avonds of s'morgens meer pijnklachten, bij inspanning of ontspanning. Als je toch wilt sporten moet je rustiger sporten geen voetbal of hardlopen, dat belast je spieren teveel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

IK herken je klachten, heb zelf een rugblessure die mijn hele lichaam ontregeld. ALs ik jou was zou ik naar een dokter/fysio gaan. Die weten meestal het beste raad. Maar voordat je een jaar niet meer gaat sporten zou ik wel even om me heen kijken qua fysio's die je wel alle hulp willen geven. Beterschap!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding