Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Last van hamstringen, knieeen, kuiten, knieholtes, liezen, bovenbenen, en enkels, wat te doen ?

Ik heb al heel lang last van alles in mijn benen al bijna een jaar lang. Dit voelt echt niet fijn en toen ik tien was trainde ik drie keer in de week en had ik ook altijd last van me knie ik ben naar de dokter gegaan en van hem mocht ik een jaar niet voetballen anders kon ik chronisch pijn krijgen. Ik heb nu eigenlijk dezelfde pijn en het blijft ook steeds langer zitten. En soms als ik gewoon ergens zit dan krijg ik opeens heel veel pijn en last van alles. Heeft dit te maken met overbelast zijn ?

Weet jij het antwoord?

/2500

IK herken je klachten, heb zelf een rugblessure die mijn hele lichaam ontregeld. ALs ik jou was zou ik naar een dokter/fysio gaan. Die weten meestal het beste raad. Maar voordat je een jaar niet meer gaat sporten zou ik wel even om me heen kijken qua fysio's die je wel alle hulp willen geven. Beterschap!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100