Kappers hebben vaak last van rugklachten en klachten aan armen, nek en polsen. Sommige klachten vallen onder RSI-klachten.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

musculoskeletale aandoeningen zou de prevalentie bij kappers vijf keer hoger liggen dan het demidelelte.

Handeczeem bleek een significante factor te
zijn om te stoppen als kapper
fremar
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Inderdaad, kapotte huid van de handen als gevolg van de agressieve vloeistoffen waarmee gewerkt wordt.