Ik heb een peesontsteking in mijn schouder al 1,5 jaar....pijn is vreselijk

Dus wil vragen of iemand iets weet waarmee/door ik beter de dag en nacht door kan komen?!?!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (6)

het beste lijkt mij om toch maar even langs de huisarts te gaan, het is niet normaal dat een ontsteking 1,5 jaar duurt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ontsteking zou kunnen worden verholpen met antibiotica en of warmte misschien zelf kou om de bloedtoevoer te versnellen.
maar vraag is eigenlijk of het wel een ontsteking is ?
heb je ooit bloed laten testen op ontsteking antistoffen
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bloed niet, wel echo en daarop is het te zien.....
Heeft mijn man ook gehad, idd zeer pijnlijk. Hij heeft pijnstillers gehad van de huisarts ( diclofenac ( ontstekingsremmer)) en daarbij fysiotherapie. Toen bleek dat zijn schouderblad te ver naar voren stond en door verkeerd Gebruik van die schouder is de ontsteking ontstaan. Dat gaat niet vanzelf over!

Nu gaat het stukken beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een UV lamp er op richten en flink warm maken (de rode lamp van Phillips) en dan gaan slapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik nog niet geprobeerd, thanx
Als deze diagnose door een specialist is vastgesteld, dan kan je best terug naar die arts gaan.
Of je kan naar je huisarts gaan en je laten doorverwijzen naar een orthopedist. Ik heb vroeger ook veel last gehad van peesontstekingen in mijn schouders. Het enige dat mij geholpen heeft is een injectie in het gewricht met cortisone. Maar deze injecties moeten wel op de juiste plaats gezet worden, anders helpt het niet. Daarom vraag je best een verwijzing naar een specialist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb die prik al 3 keer gekregen, de eerste 2 werkte 3 weken en de derde deed helemaal niks. Is er niks anders? Pilletjes of operatie? Hoe is het echt over gegaan bij u????
Bij mij zijn twee weken geleden de kalkdeeltjes die de pijn veroorzaken verwijderd en sindsdien geen pijn meer. Hoe werkt dat. Een naald met vloeistof wordt bij het kalkdeeltje ingebracht (dat zien de op de echo) en dan spoelen ze dat kalkdeeltje uit de pees in de injectiespuit. Bij mij zijn ze zo'n 45 minuten bezig geweest.
1) Vraag bij de huisarts verwijsbriefje;
2) Ga naar orthopeed;
3) Laatje geen fysiotherapie aanpraten
4) Eerst doen ze evt. MRI-scan en echo en daarna mijn behandeling.