wat te doen als je een bloedneus hebt als de diagnose is gesteld dat je volleholtes hebt?

hallo,
ik heb volle holtes en ontsteking bij me hoofd hiervoor heb ik neusspray gekregen.
1e voor de onsteking en de andere voor die volle holtes
sinds vandaag moest ik stoppen met spuiten voor de onstekingen
en nu kreeg ik een hevige bloed neus
wat betekent dit? en wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou het aan de dokter vragen ipv hier.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sowieso over stappen op de kinder variant van de neusspray. En dit afwisselen met eucaliptus olie. Besprenkel dit op een zakdoekje en hoofdkussen. En dan helpt ook geweldig tegen holte ontstekingen.

Antwoorden (1)

Het risico van neussprays is, dat ze de slijmvliezen aantasten. Gevolg daarvan is dat je grote kans loopt op een bloedneus. Dit is ook de reden dat je een neusspray meestal niet langer dan 3 dagen achter elkaar mag gebruiken.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke ik heb het 7 dagen moeten gebruiken ik hoopte zelf dat het een goed teken zou zijn maar helaas... :(