Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je na drie maanden nog steeds last hebben van een kneuzing bij oog?

Drie maanden geleden viel ik op mijn hoofd. Het gevolg was een grote bloeduitstorting en een blauw oog wat drie weken duurde. Daarna blijft de plek gevoelig. Ik heb er geen last van, alleen als ik de plek aanraak is het nog pijnlijk. Deze week kreeg ik wel voor het eerst last van hoofdpijn, maar het is lastig te zeggen of het van die plek of een virus komt. De druk lijkt wel meer van die plek te komen. Is het niet raar dat een val op het hoofd (net boven het oog) na drie maanden na de val nog steeds gekneusd is? En is het owellicht iets anders dan een kneuzing? Ik heb de dokter gebeld met dit verhaal, hij adviseerde om het nog een maand aan te kijken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
859

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Tja, de welbekende huisarts kreet: "zie het nog maar een maandje aan". Zeker, tijd heelt vele wonden, maar ja...

De bewuste plek kan maanden tot bijna een jaar pijnlijk blijven als er een zenuw bij de val 'beschadigd' is geraakt. Die zenuw[en] heelt uiteindelijk wel maar duurt vaak langer dan gewenst.

Bij aanhouden van de pijn, na die maand, toch voor de zekerheid naar de huisarts. Je weet maar nooit!
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding