Ik heb als ik beweeg een steek in mijn achterhoofd/nek, hoe kan dit?

gisteren begon het een beetje, kreeg toen al een kleine steek in mijn nek als ik bewoog! En nu is het wat erger. Als ik naar voor of achter beweeg dan krijg ik een steek in mijn nek/achterhoofd.. Helemaal onderin mijn achterhoofd!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk een spiertje. Kijk het even aan.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heb je gewoon een verkeerde beweging gemaakt en je een beetje verrekt. Niet te veel aandacht aan schenken, gaat meestal vanzelf weer over. Alleen als het erger wordt of over een week ofzo nog niet minder is dan zou ik even naar de dokter gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het lijkt op een wervel die niet helemaal goed zit, ga even naar een arts.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dikke min. Er kan veel meer (lees minder) aan de hand zijn. Verrekt spiertje ofzo.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De diagnose is erg voorbarig en bovendien kunnen artsen niks met niet goed zittende wervels.