Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je na een knieblessure weer gewoon normaal voetballen?

Ik ben 15 jaar en heb voor de tweede keer mijn knie verdraait met voetballen. De eerste keer zeiden de fysio en huisarts dat er niks gescheurd was en heb ik drie maanden lang bij de fysio gesport. Maar zaterdag (ik voetbalde alweer 2 maanden) heb ik mijn knie opnieuw verdraait alleen dan minder erg want deze keer kon ik er nog een beetje op lopen. Maar waarschijnlijk heb ik mijn voorste kruisband gescheurd, kan je nu nog wel op goed niveau voetballen? en als je iets anders in je knie hebt dat bijvoorbeeld geopereerd moet worden, kan je dan ook weer gewoon voetballen zoals eerst??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
903

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je zal altijd anders moeten voetballen; niet zoals eerst. Er zal wel een reden zijn geweest waarom je je knie hebt verdraaid. Ik stel je voor om voor de zekerheid maar even met (een van) je ouders/verzorgers langs de huisarts te gaan om er echt zeker van te zijn dan op advies van een wildvreemde af te gaan en maar het beste hopen.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ga maandag naar een orthopeed. Alleen ik vroeg me af of je ooit weer zoals eerst kan voetballen? en hoelang dat gaat duren voordat dat weer kan

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding