Wat is de pijn aan de binnenkant van mijn voet (voetwreef) bij het wandelen?

Sinds een kleine week heb ik pijn aan de zijkant van m'n voet. Op de wreef van mijn voet en net eronder zeg maar. De pijn trekt meestal richting mijn enkel, ik heb er vooral last van bij het wandelen en lopen maar ook als ik met mijn tenen naar buiten beweeg (naar binnen bewegen doet geen pijn), bij het op en neer bewegen van mijn voet als ik mijn tenen op de grond laat staan en ook als ik mijn hiel naar binnen probeer te draaien. Aan mijn andere voet heb ik niks. Ik handbal ongeveer 6 uur per week, maar voor zover ik weet heb ik geen foute beweging gemaakt.

Iemand een idee wat het kan zijn? Hiervoor naar de huisarts gaan leek me zo gek.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
25K

Antwoorden (2)

Dat kan van alles zijn, niet te zien op de tekening, dus toch naar de dokter.
Heb ook wel eens pijn aan mijn voet gehad. de ene keer was het een gebroken middenvoetsbeentje (weet nog niet hoe ik er aan kwam) en een keer een hielspoor.
Helemaal niet gek om even naar de dokter te gaan
10 jaar geleden
ik had precies het zelfde pijn ben verwezen naar de podoloog bleek een ontsteking van het peesblad van de voet te zijn
de huisarts verwees mij door naar de podoloog en hij heeft steunzolen geadviseerd
en oefeningen ,ijspakkingen van 15 min per keer 2 keer per dag