Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij elke beweging die ik maak krijg ik een steek ik mijn buik. Rechtzitten lachen opstaan ademen alles , heeft iemand enig idee wat dit is?

None

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
677
Amadea
10 jaar geleden
Jouw huisarts heeft vast wel een idee. Wat zei hij/zij?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar ben ik nog niet geweest ik heb er pas een paar uur last van
Amadea
10 jaar geleden
Zit de pijn vooral rechtsonder in de buik? Wordt het minder door in de foetushouding op je zij te gaan liggen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat klopt
Amadea
10 jaar geleden
Dan moet je in de gaten houden of de klachten verergeren. Zo ja, dan echt morgen naar de huisartsenpost. Want dan heb je kans dat het een blindedarmontsteking is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt. Sterker nog: zo snel mogelijk naar de huisartsenpost. Als je blindedarm perforeert ben je de sjaak.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neem ook je lichaamstemperatuur eens op. Daar vraagt een arts ongetwijfeld naar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb er nog wel wat last van maar het is niet zo dat ik schreeuw van de pijn en misselijk ben ofzo. Is het verstandig tot maandag af te wachten en als het dan nog pijn doet te bellen naar de huisarts? M'n maag maakt sinds een uurtje ook rommelige geluiden maar het is niet van de honger want ik heb al gegeten..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mogelijk wat gas in de darm. Paar dagen voldoende vezels eten en voldoende drinken. Meestal is het dan weer weg. Zo niet, dan toch even langs de dokter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding