Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb last van mijn linker knie aan de binnenkant wat kan dit zijn?

Ik heb last van mijn linker knie aan de binnenkant als ik er aan de binnenkant tegenaan druk is het ook gevoellig als ik heb een stukje buis doet het pijk vooral bij het traplopen wat kan dit zijn en wat kan ik er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Poet
10 jaar geleden
waarschijnlijk een spiertje verrekt. Zou na een paar dagen weg moeten zijn
Amadea
10 jaar geleden
Toen ik mijn knie overbelast had had ik vergelijkbare klachten. Ik kon toen onmogelijk gehurkt zitten. Lukt jou dat, miepi?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dit kan verschillende oorzaken hebben,

Waar ik nu aan denk is overbelasting, dit komt, zoals het word al zegt, je je spier overbelast. Vaak is rust al genoeg.
Als het na een tijdje niet weg trekt of als je de pijn niet meer kan verdragen raad ik je aan naar een huisarts te gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk is uw miniscus wat ontstoken of overbelast. Miniscus zijn een soort van stootkussens. Wat je kunt doen is een ontstekingsremmer nemen.
Maar doe dit niet zonder doktersadvies, omdat ontstekingsremmers, ook de pijn maskeren, waardoor je mischien denkt dat alles in orde is.
Robby BB
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding