Ik heb nooit last van hoofdpijn, maar de laatste paar weken heb ik het bijna elke dag. Kan dit iets ergs zijn?

Ik heb al bijna drie weken lang hoofdpijn terwijl ik daarvoor echt bijna nooit hoofdpijn had. Het is een soort zeurende pijn op verschillende plekken. Kan het misschien iets ergs zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom ga je niet naar je huisarts met deze vraag? Daar is een huisarts voor,op dit soort vage klachten kunnen wij natuurlijk nooit een echt antwoord geven,alleen advies.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik heb van mijn 14e tot mijn 28 ELKE dag met hoofdpijn gelopen. Er is nooit iets gevonden. Daarna is het een hele tijd weg geweest en nu de laatste 2 maanden is het weer terug. Ik denk dat het bij mij aan stress ligt. En dat is heel moeilijk te ontdekken.

Het beste antwoord

Laat je ogen eens meten. Misschien heb je een bril nodig.
Stress kan spanning in de nek veroorzaken met uitstraling naar je hoofd.
Wanneer je er niet uitkomt, ga dan gewoon naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan, en nee dat hoeft niet. Ik denk eerder dat het onder nee valt, en dat je hoofdpijn hebt omdat je jezelf in een stress werkt, ofwel: je krijgt hoofdpijn van de gedachte dat het iets ergs is. Drink je wel genoeg water? te weinig vocht kan ook hoofdpijn geven. Verder als je het niet vertrouwt 2 dingen:
1 ga niet googlen want dan had je al lang dood moeten zijn bij een eenvoudige kater, en maak je jezelf alleen maar ongerust
2 ga naar de dokter
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed antwoord en advies dus een +
Weet dat je van te veel pijnstillers als paracetamol hoofdpijn kunt krijgen! Het te vaak slikken van dergelijke zelfzorgmedicijnen tegen hoofdpijn kan juist hoofdpijn als bijwerking geven. Kijk maar eens in de bijsluiter onder het kopje 'bijwerkingen'.