Hoe vind ik een laaggedoseerd vitamine b complex?

Ik wil graag vitamine b slikken. Ik heb gekeken bij de voor mij bekende goede merken (solgar, orthica) maar dat is allemaal enorm hooggedoseerd. Ik wil het liefst een supplement met 100-300% Adh van een goed merk. Waar vind ik dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Ik heb zelf Vitamine B Complex van de MEDIQ-apotheek,is hun eigen merk.

Samenstelling:
-vitamine B1 255 adh
-vitamine B2. 299 adh
-vitamine B3 225 adh
-vitamine B5. 200 adh
-vitamine B6. 266 adh
-vitamine B12 80 adh
-foliumzuur. 200 adh

Dit is een potje van 100 stuks.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt een pil halveren waardoor je een lagere dosering krijgt.
Bij elke thuiszorgwinkel,apotheek,drogist,kruidvat,enz. kun je een speciaal doosje kopen waarmee je pillen gemakkelijk kunt halveren.
De bron v/d thuiszorgwinkel is bedoeld als voorbeeld.