Pijn in mijn onderbuik wat is het?

Ik heb sinds paar dagen steken in me onderbuik en de eerste dag had ik de hele dag er last van toen was het alleen een zeurende pijn in de onderbuik en een dag later had ik dat nog maar alleen minder en kreeg steken voordat ik na de wc moest (kleine boodschap of grote boodschap was geen verschil) ik dacht zelf toen aan blaasontsteking die richting maar ben toen naar de huisartsen post geweest die dag en die zei dat het waarschijnlijk om een buik griepje ging en dat ik het maar even af moest wachten maar nu paar dagen later is die zeurende pijn wel helemaal weg alleen nu voordat ik naar de wc moet krijg ik eerst die hevige steken zo hevig dat ik gewoon even in mekaar moet zitten of dat ik gewoon niet kan lopen en dat duurt hooguit tussen de 5 a 10 sec soms iets langer en dan moet ik na de wc of een wind laten en de is het weer over maar die pijn komt dan voordat ik drang krijg (dus eerst die pijn dan loop ik al naar het toilet want dan weet ik dat ik er toch moet wezen)

Heb trouwens geen koorts of iets dergelijks

Kan iemand zich hier in vinden die weet wat dit kan wezen?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Poet
10 jaar geleden
Kijk eens hier:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/65230-buikgriep-symptomen-krampen-in-buik-diarree-misselijkheid.html#verschijnselen-en-symptomen-buikgriep
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eerder gestelde vragen: Gerelateerde vragen
◾Pijn in onderbuik. wat is dit? *vrouw
◾Pijn in onderbuik, wat kan dit zijn ?
◾Wat is de oorzak van pijn in onderbuik
◾hoelang duurt deze pijn in onderbuik en wat is het?
◾Pijn in de onderbuik,wat moet ik doen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je geen "eigen" huisarts?
tinus1969
10 jaar geleden
Nog een keer naar de huisarts.

Antwoorden (2)

Ik heb dit af en toe, maar dan wel als ik heel veel of vet gegeten heb. Het is zeker niet gezond om dit altijd te hebben. Het moet iets in je dikke darm of je endeldarm (het laatste stukje darm voor je anus) zijn, dat het voedsel niet goed verwerkt kan worden of blijft steken. Ik denk dat als je wat je hier schrijft ongeveer aan een dokter vertelt, wel geholpen wordt. Waarschijnlijk is dit een veelvoorkomende klacht en zal hij je medicijnen geven of doorsturen. Het zou heerlijk zijn om zonder pijn naar het toilet te kunnen lopen, toch? Sterkte ermee!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan je niet vertellen wat de oorzaak van je pijn is. Ik begrijp dat je er erg veel last van hebt en dat je je bovendien behoorlijk zorgen maakt, wat ik me kan voorstellen. Je voelt iets onbekends en wil graag weten wat het is. Ik zou je willen adviseren naar je eigen huisarts te gaan. Leg hem/haar je klachten uit zoals je dat ook in je vraag hier gedaan hebt. Hij/zij zal je hopelijk verder kunnen helpen.
Succes en beterschap!