Wat kan dit zijn: Een trekkend gevoel in de linker (vanuit mijn opzicht) onderkaak. ??

Het is niet zo erg dat ik ermee naar de dokter wil, maar ik kan op internet niks vinden. Misschien weten jullie het toevallig.
Het is een soort trekkend/stekend gevoel in de linker onderkaak. Dit komt in een keer opzetten, en het heeft geen invloed op wel of niet kauwen of praten. Dit is nu 2x heel pijnlijk gebeurd, en 1x wat minder pijnlijk. Er een beetje op drukken lijkt te helpen tegen de pijn.
Ra ra wat is het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

Misschien heb je kou gevat op je kaak. Als bij mij de wind erop staat of het was beetje koud buiten dan krijg ik ook zo'n soort gevoel maar dan in mijn rechter kaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou dit dan niet vaker moeten zijn? En is dit op het moment dat je dan buiten bént?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik heb het juist altijd als ik dan binnen ben en dat houd dan een paar dagen aan soms en dan trekt het weer weg. Als het bij mij aan hield kon ik fysio krijgen om je kaak te ontspannen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke. Ik heb (had) het gewoon 1 of 2x heel sterk, even een minuutje of 2..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke ja op zich is het niet heel erg als je er langer last van houd en vaker dan kan je er wel fysio voor krijgen maar dat heb ik zelf niet gedaan het ging bij mij gewoon weer weg na een tijdje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar is het al je het een minuutje hebt ook kou op de kaak?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet ik mij wel herinneren dat het bij mij ook kort begon en daarna na een tijd werd het ineens veel langer en toen vertelde ze mij dat het door de kou kon zijn of door te veel kauwgom kauwen enz. Gewoon dat je je kaak te veel overbelast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nja, dat is dus ook niet aan de orde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet ook niet wat je voelt, sorry.