Ik bloed uit mijn oor, wat kan de oorzaak zijn?

Het loopt eruit alsof het een bloedneus is.. verder geen pijn ofzo alleen duizelig..

Heb me niet gestoten ofzo, geen wattenstaafje er een halve meter ingeduwd...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.4K

Het beste antwoord

De diagnose wordt gesteld op basis van de medische voorgeschiedenis, het verhaal van de patiënt en de verschijnselen. Tevens wordt een lichamelijk onderzoek verricht, waarbij met name het oor goed wordt bekeken. Vaak is een verwonding te zien of is het trommelvlies gescheurd. De mate van eventueel gehoorverlies wordt vastgesteld met behulp van audiometrie en de omvang van hoofdletsel kan met behulp van CT- en MRI-scans worden beoordeeld.
fremar
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan komen door een te hoge decibel, maar ik zou even naar de huisarts gaan.