Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke griepklachten heeft men in deze griepgolf?

Ik hoor elke dag dat de groepgolf al lang duurt. Welke klachten hebben deze mensen op dit moment?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
826

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mijn man gaat kapot aan de keelpijn, heel erg. Als hij ziek is klaagt hij nooit, maar nu zie ik hem bij elke slik grimassen, en dat is echt niet normaal. In de avond krijgt hij koorts. De rest van de dag is hij volledig futloos.

Met kerst hebben we allebei ook plat gelegen, ongeveer dezelfde symptomen. Behalve die extreme keelpijn dan. Ik kreeg 's nachts ongeveer 40gr koorts, en overdag was het weg. Veel spierpijn.

In februari heb ik het nog een keer gehad, maar mijn man niet, die is dus nu aan de beurt.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Plus, ook ik en mijn gezin hebben deze klachten gehad, bij de huisarts waren wij niet de enige met deze klachten, hebben er maanden de nasleep van gehad.

Andere antwoorden (2)

duizeligheid, uitgeput lijf, koorts, spierpijn in je hele lichaam, lichte verkoudheid, geen eetlust en hoofdpijn. Het duurt zeker een week.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij in de buurt vooral hoesten.
Enorme hoestbuien.
Lijkt op bronchitis.
En wil maar niet over gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt je krijgt er gewoon spierpijn van, eerst had ik het net onder mijn ribben en toen naar de lies.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding