Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Elke ochtend darmkrampen, hoe tegen te gaan?

Door medicijnen heb ik elke ochtend rond dezelfde tijd last van heftige darmkrampen waardoor ik wakker word, het is een bijwerking die nog ongeveer 3 weken aan zal houden, is er iets waardoor ik de darmkrampen tegen kan gaan? Buscopan voor het slapen gaan werkt niet..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke medicijnen heb je dan die het veroorzaken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik slik dimethylfumaraat
Amadea
11 jaar geleden
Slik je ze wel op het juiste moment? In een bijsluiter lees ik dat direct ná de maaltijd het beste is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ga met dit probleem naar je huisarts die kan je iets voorschrijven wat tegen de buikkrampen werkt en geen negatieve effecten heeft op je andere medicijnen, of klachten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ook erg goed kan werken is elke ochtend een groot glas water opdrinken bij uw medicijnen. In het begin heeft u misschien nog last van de darmklachten maar na verloop van tijd wordt dit minder. Als de klachten aanhouden; ALTIJD naar de huisarts of behandelend arts wenden.
Je vraag is niet te beantwoorden omdat we niet weten welk medicijn die krampen geeft. Als je vertelt wat je slikt is het misschien mogelijk een nuttig advies te geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dimethylfumaraat

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding