Elke ochtend darmkrampen, hoe tegen te gaan?

Door medicijnen heb ik elke ochtend rond dezelfde tijd last van heftige darmkrampen waardoor ik wakker word, het is een bijwerking die nog ongeveer 3 weken aan zal houden, is er iets waardoor ik de darmkrampen tegen kan gaan? Buscopan voor het slapen gaan werkt niet..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke medicijnen heb je dan die het veroorzaken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik slik dimethylfumaraat
Amadea
11 jaar geleden
Slik je ze wel op het juiste moment? In een bijsluiter lees ik dat direct ná de maaltijd het beste is.

Antwoorden (2)

Ga met dit probleem naar je huisarts die kan je iets voorschrijven wat tegen de buikkrampen werkt en geen negatieve effecten heeft op je andere medicijnen, of klachten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ook erg goed kan werken is elke ochtend een groot glas water opdrinken bij uw medicijnen. In het begin heeft u misschien nog last van de darmklachten maar na verloop van tijd wordt dit minder. Als de klachten aanhouden; ALTIJD naar de huisarts of behandelend arts wenden.
Je vraag is niet te beantwoorden omdat we niet weten welk medicijn die krampen geeft. Als je vertelt wat je slikt is het misschien mogelijk een nuttig advies te geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dimethylfumaraat