Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

toen ik vandaag thuis kwam van school, zij mijn moeder dat mijn haar naar rook stonk, echt sigarettenrook maar ik rook niet. hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
948

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dan heb je kennelijk bij een groep rokende mensen gestaan/gezeten. Die geur gaat dan toch in je kleding en haar zitten. Misschien juist nog meer bij jou dan bij de rokers zélf, want zij blazen het van zich af maar dan dus naar jóu toe.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
De neus is een zinsorgaan dat zeer snel vermoeid raakt. Als men voortdurend dezelfde geur ruikt, wordt deze na korte tijd niet meer waargenomen, hoewel die geur voor anderen toch nog zeer duidelijk kan zijn. Bijvoorbeeld een boer die een mestkar uitrijdt ervaart de geur die de mest verspreidt op een zeker moment ook niet meer. Zo ruik jij de geur van de rook niet meer, terwijl je er wel in de buurt van rokers was, maar je moeder wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding