wat te doen tegen vieze geur en smaak in de mond veroorzaakt door de neusholte ?

Sinds 2 maanden hier last van, dokter dacht eerst dat het kwam uit de maag, dus maagbeschermers, ging niet weg, dus nystatine erbij gekregen is voor evt schimmels en bacterien van tong te houden, nog niet voldoende effect, KNO arts gegaan , deze kwam tot conclusie dat het door opgezet neus/keelslijmvlies kwam, dus nu nog aan maagbeschermers, nystatine en flixonase neusspray al 4 weken.
Ging eerst wat beter ,nu sinds deze week weer minder.Heeft iemand hier ook ervaring mee, wat heeft geholpen, Vlgs KNO arts moet dit gaan werken, heeft iemand nog tips ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Heb je al eens geprobeerd of het hielp zoutwater op te snuiven? Dat zuivert nl. Het is wel vies maar dat moet je er voor over hebben. Je doet het zo: Je doet een theelepeltje keukenzout in een kopje lauw water en dat snuif je een paar keer per dag op. Je neemt per keer een paar inhalaties. Die slik je dus door. Je neusslijmvlies kan op deze manier ook wat slinken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zou het niet meer dan 3x per dag doen i.v.m. mogelijke irritatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel zoutwater uit je mond weg laten stromen, he!