fMijn vriend heeft elke dag pijn aan zijn enkel, wat is hier aan te doen?

Hij heeft al in het gips gezeten en hij heeft medicijnen maar niks helpt teen zijn pijnlijke enkel. Hij zegt dat die al heel vaak terug is gegaan naar het ziekenhuis en dat ze daar zeggen dat er vocht in zijn bot zit en dat dat wel 3 jaar kan duren voordat de pijn weg is. Hij loopt er nu 1 jaar mee en zeurt elke dag van de pijn die hij heeft. Als ik hem dan zeg dat die gewoon nog een keer terug moet gaan naar het ziekenhuis luistert hij niet en zegt hij dat ze er niks aan kunnen doen. Maar artsen laten iemand toch nirt met super veel pijn naar huis laten gaan, hij heeft dus al 1 jaar elke dag pujn. Hier kunnen ze toch wel iets aan doen? Iemand enig idee of ze hier iets tegen unnen doen en/of hoe ik hem dan kan overtuigen?

Toegevoegd na 56 minuten:
Of vocht rond het bot. Zoiets hadden de artsen in het ziekenhuis gezegd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze laten je gerust met ondragelijke pijn het ziekenhuis verlaten,receptje mee en kom maar terug als je morgen nog leeft.

Antwoorden (1)

Je zou eens een second opinion bij een ander ziekenhuis kunnen vragen. Artsen zijn ook mensen en weten het soms ook niet. Zo zit er soms een enorm verschil al tussen regionale ziekenhuizen en universitaire ziekenhuizen.

Overigens vind ik de diagnose "vocht in het bot" nogal merkwaardig, rond het gewricht kan ik me nog voorstellen, maar in het bot lijkt me zo goed als onmogelijk.