ik heb zojuist mijn hoofd gestoten en er ontstond een bult nu heb ik barstende koppijn hoort dat?

ik was net bezig met schilderen en viel van de ladder voluit tegen mijn muur aan nu heb ik een dikke bult en voel ik me verschrikkelijk misselijk en heb ik barstende koppijn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koelen ! Leg er ijs op, niet rechtstreeks op je huid, wel een doek ertussen. doe dit zo snel mogelijk.

Antwoorden (4)

Dit lijkt op een hersenschudding, bel de huisarts even.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat ga ik meteen doen dank u wel!
Helaas, ja. Een bult is een opeenhoping van vocht/bloed. Daar kan je nog wel een paar dagen last van hebben. Als je ook nog misselijk wordt en braakneigingen krijgt kan dat duiden op een (lichte) hersenschudding. Dan is het raadzaam om je huisarts te raadplegen.
11 jaar geleden
een knallende hoofdpijn is logisch. dat gaat gewoon over, maar kan even duren.
als je er te lang last van hebt en misselijk wordt, eventueel ook duizelig, even naar de huisarts.
beterschap!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel!
Op zich gezien is het niet heel gek dat jij nu hoofdpijn hebt nadat je vol tegen de muur bent gevallen.
Maar het kan zo zijn dat je een (lichte) hersenschudding hebt opgelopen bij de val, aangezien misselijkheid een van de symptomen is die je bij een hersenschudding kan hebben. Alhoewel misselijkheid niet specifiek iets aanduidt.

Ik zou voor de zekerheid even de huisartsenpost bellen voor advies (en eventueel een bezoekje als het nodig is!)