Grote druk op blaas na plassen, wat kan dit zijn?

Nadat ik heb geplast, komt er gelijk na een grote druk op mn blaas(alsof ik nog moet plassen) terwijl ik dus nog op het toilet zit. Ik moet dan eerst wachten totdat dat over gaat want anders loop ik de hele tijd met zo'n grote druk op mn blaas, is niet echt fijn. Verder heb ik geen andere klachten bij mijn blaas, dus daarom dacht ik dat ik geen blaasonsteking heb. Maar wat kan ik dan zijn? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik moet dat zijn!

Het beste antwoord

Kan een blaasontsteking zijn, zoiets hoeft niet pijn te doen, gewoon telkens zo'n plas-gevoel kan al een ontsteking zijn. Drink de komende dagen véél, bijvoorbeeld cranberrysap (zit veel vitamine C in, daar kunnen de bacteriën in je blaas niet tegen én het werkt ook nog eens ontstekingsremmend, een werking die sinaasappelsap bijvoorbeeld niet heeft). Als het niet minder wordt, ga dan even - met een bekertje urine - naar de huisarts.
fremar
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Is blaasontsteking! Ik had dezelfde symptomen. Kijk maar eens of je urine troebel is of misschien ruikt het vreemd. Ook kan er wat bloed doorheen zitten.