Kraakbeen in de neus is gebroken en kno arts vind dat dit geen behandeling nodig heeft. Is dit correct?

Door knietje op mijn neus/mond met vechtsport heb ik ondermeer erg last van mijn neus en het bot onder m'n rechteroog. Het harde gedeelte van de neus is nagekeken door kno arts en dat is alleen zwaar gekneusd maar juist het puntje staat scheef en kraakt over elkaar als ik het naar boven beweeg. Ook met eten van harde of taaie dingen zoals pizza doet het erg pijn, ook onder m'n oog. Kan ik zelf nog iets doen of hoef ik me geen zorgen meer te maken over verdere scheefgroei?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wie zijn wij om een arts tegen te spreken?! Maar als je twijfels hebt, vraag dan een tweede onderzoek aan door een andere arts. En ga op dammen.

Antwoorden (1)

Ga naar een andere KNO-arts voor een second opinion! Of ga naar de EHBO.