Wat kan het zijn is erg pijnlijk?

Ik ben gister met een vriendin in botsauto's geweest er gingen toen ook kinderen (jongens) die ons om de een of andere reden niet mogen in dat waren dus vier wagentjes tegen ons(meisjes) in een wagentje dat ging er nogal hard aan toe we hadden allebei pijn mijn rechte schouder en nek doen heel erg pijn ik kan mijn arm niet omhoog doen zonder pijn als ik het aanraak doet het ook pijn mijn linker is een beetje gevoelig links voelt als spierpijn maar rechts niet wat kan dat zijn?

Zij heeft last van haar stuitje en ze denkt dat er verder niks is we hebben allebei super slecht geslapen ik hou super veel van kermis maar deed zo pijn dat ik voor het eerst eerder naar huis ben gegaan van pijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Ik raad je aan om meteen naar de huisartsenpost te gaan. Je zou niet de eerste zijn die na een hevige knal met een botsauto een whiplash oploopt.

Een whiplash kan komen door een impulsieve verrekking van de ruggengraat, waarbij een van de banden verrekt of zelf inscheurt of afscheurt wanneer het hoofd naar voren beweegt en vervolgens weer met een vaart naar achteren slaat. Je kan je dus voorstellen dat dit ook kan gebeuren bij een stevig ritje in de botsauto's of een achtbaan, en niet enkel in de auto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Doe eens een bezoekje aan de
Dokter want het klinkt helemaal niet goed. De kermis is niet meer wat het geweest is. De 'hangjeugd' verpest een hoop en ze denken heel stoer te zijn in autotjes die mogen botsen. Ik wens jullie beide beterschap en denk de volgende keer maar goed na of je nog wel in de botsauto's wil waar zulke mensen zijn. Vaak zijn de mensen overdag veel vriendelijker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga vandaag nog naar de huisartsenpost die dienst heeft in het weekend, die weten hiermeer over te vertellen dan wij bij G.V.

Succes!