Hoe komt het dat ik me soms zeverig voel als ik loop, dat ik niet standvastig tijdens het lopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft dat mss een verband met je vorige vraag over alcohol steatose?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Draag je een bril met varifocus glazen?

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je zweverig lopen bedoeld ;)

Dat zie je vaak bij dagdromers die niet echt in een strak schema en dus ook vaak zonder agenda oid leven. Ik ben daar ook 1 van :p

Die mensen hebben altijd tijd genoeg of over en zijn niet zo doelbewust als sommige anderen, waarmee ik niet wil zeggen dat die persoon geen doelen heeft, maar het ni zo erg interesseert of dat doel nu komt, of morgen. Een relaxter typen als ik dat zo mag noemen.

Lastig uit te leggen, maar ik hoop iig dat je er iets aan hebt ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daarvoor zijn vele mogelijkheden:
- problemen met je evenwichtsorgaan
- hyperventilatie
- bij een laag bloedsuikergehalte
- bj overdadig alcoholgebruik
- bij sommige medicijnen
- bij een lage bloeddruk
- bij bloedarmoede
om maar een paar te noemen.
Nog een mogelijkheid zou kunnen zijn, dat je recent een bril hebt gekregen met varifocus glazen of nieuwe glazen. Je reageert niet op mijn vraag hierboven bij de reacties, dus ik noem deze mogelijkheid hier nog een keer.

Als je deze klacht langer hebt, dan is het raadzaam naar je huisarts te gaan. Deze kan je onderzoeken en bekijken waarom je deze klacht hebt; tenslotte heeft hij/zij ervoor geleerd.
Succes!