Hoe behandel ik stijve, en pijnlijke liezen?

Ik heb last van stijve liezen en ze zijn ook een beetje pijnlijk, ik hoor ook steeds knakken bij me liezen. Het komt waarschijnlijk door het sporten, en rust zou de beste oplossing moeten zijn, maar daar kan ik nu geen genoegen mee nemen omdat er iets belangrijks op komst is. Het is ook niet zo heftig maar ik merk wel dat het erger wordt, wat kan ik doen naast rekoefeningen en insmeren met tijgerbalsem, want dat doe ik al.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In ieder geval voorzichtig aan doen,niet over je krachten heen gaan met sporten,voor je het weet loop je een liesbreuk op wat ik dus erdoor heb gekregen.

Antwoorden (1)

In eerste instantie zou ik inderdaad zeggen dat je wat kunt rekken en masseren, maar omdat je ook zegt dat je knakken hoort én omdat je last hebt bij het sporten, denk ik dat je beter eens advies kunt vragen bij een (sport)fysiotherapeut. Lijkt me belangrijk genoeg als jij zegt dat je nu geen rust kunt nemen en dat de klachten erger worden. Je kunt ook eerst langs je huisarts gaan, maar gezien je beschrijving lijkt de kans me vrij groot dat een fysiotherapeut (waar je ook zonder verwijzing terecht kunt tegenwoordig) je hier goed mee kan helpen.