Wat is er aan de hand als ik last heb van het volgende: buikpijn, diarree, koud zweten?

Toen ik vanmorgen wakker werd, had ik last van heftige buikpijn over heel mijn buik.

Ik ben toen naar de wc gelopen en had last van flinke diarree. Plotseling werd ik super duizelig en begon ik te trillen en te zweten(koud). Ik kon niets meer zien en het leek alsof er watten in mijn oren zaten. Ik ben toen op de grond gaan zitten van de pijn. Na een tijdje zitten begon de duizeligheid en de buikpijn een beetje weg te trekken. Ik ben opnieuw op de wc gaan zitten maar dat was niet meer nodig.

Nu lig ik in bed en heb ik nergens meer last van, behalve dat mijn buik rare geluiden maakt.

Is dit iets ernstigs? moet ik mij zorgen maken? of kan ik gewoon iets verkeerds hebben gegeten?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
15.7K

Antwoorden (1)

Dit klinkt als een buikgriep. Rustig aan doen, veel slapen, veel drinken, licht verteerbaar voedsel eten. Kan een week ofzo duren.
Ritsuka
4 jaar geleden
Amadea
4 jaar geleden
Dat is erg lang. Bij mij is het dezelfde of de volgende dag weer over.