pijn romdom mijn hart weet iemand wat het is en wat ik moet doen ?

ik heb sinds 2 weken pijn rond mijn hard niet erge pijn maar kleine steken ik ben pas 16 en ik rook en drink bier maar im heb het pas wat kan ik doen om ervanaf te komen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

dit is een vraag waarmee je naar de dokter moet. Niemand kan hier een verantwoord medisch antwoord op geven.
Ik kom tenminste niet verder dan : "het vreet aan je dat je rook en drinkt terwijl je weet dat het niet het meest wenselijke gedrag is." Maar daar doel je niet op, denk ik.
Naar de dokter dus als je het niet vertrouwd en sterkte ermee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie het als een waarschuwing, gelijk stoppen met roken en overmatig drinken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Makkelijker gezegd dan gedaan...
mijn man had dat ook een keer en die had een ontstoken hartzakje. Ik zeg niet dat jij dat hebt, maar je moet ook niet meteen van het ergste uit gaan. Je moet wel echt naar de dokter gaan!