Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je iets doen tegen hangende oogleden?

Ik weet dat deze vraag al eerder gesteld is. Maar bij mij is het een beetje anders, ik ben niet boven de 50 maar een tiener van 16, ik drink ook geen (nog nooit) alcohol. Ik wil het niet laten opereren. Zijn er nog andere opties? Myn ouders hebben geen hangende oogleden( ze zijn ondertussen al 42) Is er nog een manier om van mijn hangende rechter ooglid te voorkomen het is al een jaar zo. Myn linker oog is wel normaal.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Behalve een cosmetische operatie is daar niks aan te doen.
Zolang het niet zo erg is, dat je niet goed meer kunt zien zal het wel meevallen, toch?
Niemand is perfect en iedereen zal moeten leren leven met de minder leuke aspecten van imperfectie ;-) Dat maakt ieder mens uniek. Er is niet 1 andere jou op de wereld en zal er ook niet komen.
Dus: aanvaarden dat je bent die je bent en dat het is zoals het is. Mocht je er echt last van krijgen, dan kan je altijd nog een operatie overwegen, maar ik zou daarmee wachten tot je ruim volwassen bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ach jongen we hebben ons zelf allemaal niet gemaakt en waarschijnlijk hoort het gewoon bij je.ik zou me er niet zo druk over maken je bent pas 16 en er verandert nog een heleboel

Toegevoegd na 3 minuten:
P.s. ga anders eens met je huisarts praten en laat je goed voorlichten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ik zou ook zeggen wacht tot je volwassen bent, en dan een correctie overwegen (blefaroplastie), dat is zo gebeurd, kan zonder algemene verdoving. Als het je danig stoort zou ik er eens met mijn ouders over praten. Het is geen groot probleem. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding