kan de knokkel van je hand los zitten?

Ik ben dus vandaag tegen een tafel gevallen met mijn Hand en nu lijkt het net alsof de knokkel los zit
En als dat kan hoe word dit behandeld

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vraag het aan je huisarts, die is daar voor. De meeste huuisartsen hebben tegenwoordig ook een telefonisch spreekuur.
Reddie
9 jaar geleden
@Mevrouwvande ,een TELEFONISCH spreeekuur voor een losse knokkel ?????
Antoni
9 jaar geleden
@Heat59, wat bedoel je met "ect."?

Antwoorden (1)

hallo,

Je knokkel is een gewricht. Dit kan uit de kom raken, veel los kan het niet zitten door de pezen. Als het niet pijn doet probeer hem dan recht te zetten. Als het langdurig vervelend blijft raadpleeg uw huisarts dan.