Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het normaal dat ik me na vier dagen buikgriep nog altijd zwakjes voel?

Heb dinsdag verschrikkelijk gebraakt en diarree gehad, koorts etc. Voedselvergiftiging of buikgriep zij de dokter. Sinds gistermorgen is het braken gedaan, sinds gisteravond ook de diarree. Is het normaal dat ik me desondanks nog altijd slapjes en snel moe voel? Of moet ik terug naar de dokter?

Toegevoegd na 30 minuten:
sinds gisterenmiddag kan ik dus weer eten, vandaag "gewoon" gegeten (ttz mn dieetvoer)

16.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Natuurlijk is het normaal dat je je slap voelt na drie dagen geen voedsel te kunnen hebben verwerkt. Nu moet je voorzichtig aan weer opbouwen naar volwaardige maaltijden om je lichaam te laten aansterken.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1,.je kan je nog best dagen niet optimaal voelen, je lichaam heeft zich 'rot gewerkt' om het virus te overwinnen en dat zonder voeding, ja dat heeft echt tijd nodig.
Lijkt mij meer dan normaal. Je liggen heeft een 'klap' te verduren gehad en moet weer opgeladen worden. Je weerstand moet meer worden. Groente en fruit eten voor de vitamientjes en dan komt het vanzelf weer goed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou ik zou eerst maar eens beginnen met kcal, die vitaminevoorraad spreek je niet zo snel aan hoor.
Van dit soort virussen kan je er nog weken erna vervelend voelen.
Veel naar buiten wil wel eens helpen.
Was het een voedselvergiftigging, dan kan het sneller beter worden, dan een virus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding