Hoge koorts gepaard met hevige rillingen,aanspannen van spieren,hoofdpijn wat zou het zijn?

Ik ben 20 en ben door mijn rug gegaan in eerste instantie niks aan de hand tot de avond ik kreeg hevige rillingen en 44 graden koorts al mijn spieren spande aan vooral in me rug armen en benen, zware last van hoofdpijn en brandende ogen, dat bleef 1 uur aanhouden en stopte toen ik 2 paracetamollen nam, de volgende dag hevigespierpijn, warmte pleister voor me rug gehaald en nog 2 paracetamollen genomen, niks aan de hand tot 21.00 en alleen hoge koorts heb........
Wat zou dit kunnen zijn.????

Mariya

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klinkt als een koortsstuip...maar 44 graden koorts kan echt niet hoor! Dan ben je meer dood dan levend en zeker niet in staat hier op gv je vraag te stellen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja jammer, denk dat ik ook al te laat ben nu...
44 oC koorts, hoe meet je dat overigens? Een koortsthermometer slaat al uit bij 42 meestal...
Ik zou maar rap een dokter bellen, of misschien zelfs 112

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat je de griep hebt.. Gewoon lekker in je bed gaan liggen en uitzieken... Neem thee met citroen erin en voor de hoge koorts spons je eigen af met lauw water!! Want voor iemand die 44 Gr. Koorts heeft ben je wel actief op goeievraag!!! Want bij 44 Gr. Koorts ligt een persoon in de stuipen!! Dus 44 zal t wel niet zijn maar neem mijn advies in acht en ga lekker naar bed met nog paracetamolletje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd geen 44 heb het met een andere thermometer geprobeerd en komt niet eens in de buurt het is gewoon 39 maar raar dat de ander 44 aangeeft.. Bedankt voor je antwoord

Andere antwoorden (2)

44 graden koorts is echt niet goed en de rest klinkt ook niet al te goed, ik zou even de huisartsenpost bellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanaf 43 graden koorts gaan je hersenen verbranden dus ik denk dat je intussen overleden bent.
Bron: goeie vraag, soortgelijke vraag is al gesteld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahahah