Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Hoge koorts gepaard met hevige rillingen,aanspannen van spieren,hoofdpijn wat zou het zijn?

Ik ben 20 en ben door mijn rug gegaan in eerste instantie niks aan de hand tot de avond ik kreeg hevige rillingen en 44 graden koorts al mijn spieren spande aan vooral in me rug armen en benen, zware last van hoofdpijn en brandende ogen, dat bleef 1 uur aanhouden en stopte toen ik 2 paracetamollen nam, de volgende dag hevigespierpijn, warmte pleister voor me rug gehaald en nog 2 paracetamollen genomen, niks aan de hand tot 21.00 en alleen hoge koorts heb........
Wat zou dit kunnen zijn.????

Mariya

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat je de griep hebt.. Gewoon lekker in je bed gaan liggen en uitzieken... Neem thee met citroen erin en voor de hoge koorts spons je eigen af met lauw water!! Want voor iemand die 44 Gr. Koorts heeft ben je wel actief op goeievraag!!! Want bij 44 Gr. Koorts ligt een persoon in de stuipen!! Dus 44 zal t wel niet zijn maar neem mijn advies in acht en ga lekker naar bed met nog paracetamolletje

44 graden koorts is echt niet goed en de rest klinkt ook niet al te goed, ik zou even de huisartsenpost bellen.

Vanaf 43 graden koorts gaan je hersenen verbranden dus ik denk dat je intussen overleden bent. Bron: goeie vraag, soortgelijke vraag is al gesteld.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100