Soms lijkt het alsof mijn achillespees op slot gaat. Kent iemand deze klacht?

Ik zit gewoon en dan krijg ik behoorlijke steken in mijn achillespees. Ik kan mijn tenen dan niet meer omhoog trekken. Ik moet dan een paar minuutjes rondjes draaien zodat de achillespees van het "slot" afgaat. Kent iemand dit probleem. Heb gezocht online maar de symptonen zijn niet hetzelfde dan wanneer je bijvoorbeeld en ontstoken achillespees zou hebben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Ja ik herken het wel een beetje maar dan bij mijn nek. Als ik moeizaam in iedergeval niet soepel mijn nek kon bewegen draaide ik ook rondjes. Ik denk dat dat wel anders is zit met jouw achillespees. Het zou kramp kunnen zijn maar als ik jou was zal ik er toch maar mee naar de dokter gaan dat had ik ook met mijn nek gedaan en nou is het opgelost.