Bloedgeprikt, prikster zij tegen mij jij krijgt een blauwe plek hoe weet ze dat?

Ik heb vannochtend bloed laten prikken. Ze had het erover dat ik een blauwe plek kreeg.
En idd na een uurtje had ik al een dikke blauwe plek.
Hoe weet ze dat?
Vorige twee keren geen blauwe plekken.
Bij bloeddoneren ook niet.

Bloed liep er ook slecht uit terwijl het normaal lekker stroomt.
Ze had het erover om volgende keer te zeggen om een babynaaldje te gebruiken.
Waarom?
Op zich valt nu het blauwe wel mee alleen word steeds meer en gevoeliger..
Of heeft ze misgeprikt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Het kan zijn dat jouw aders te dun zijn om met een gewone naald te prikken. Wat ook kan zijn is dat je ader is gaan kronkelen. Dan moeten ze de naald op een andere manier prikken. Dit kan leiden tot een blauwe plek. Kan geen kwaad. Maar voor jezelf zou je dus om een kleiner naaldje kunnen vragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maak me geen zorgen
Hoor, wil gewoon iets meer weten;)

Andere antwoorden (1)

Als men de ader niet goed of in 1 maal weet aan te prikken
Of jou ader verplaats zich steeds iets met het aanprikken .
Dan gaat men meestal met de naald de ader zoeken en gaan dan met de naald iets naar links of rechts of andere bewegingen .
En daardoor beschadigd de huid iets en daardoor krijg je telkens kleine bloedingen wat een blauwe plek wordt .
En een blauwe plek is niet gevaarlijk hoor en is zo weer verdwenen .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet ik dat het niet gevaarlijkis ;) Alleen nieuwsgierig omdat ze meteen zei dat het ging gebeuren.
Terwijl er ook keren zijn dat ik blauwe plek loos ervanaf kom..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die blauwe plekken heb je vaker wel dan niet !
Maar dat alles in een keer goed gaat dat vergroot de kans wel dat jij geen blauwe plek krijgt .