Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik had vandaag ineens erge hoofdpijn achter in mijn hoofd bij mijn nek,aan de zijkant en voor, toen in naar buiten ging begon ik te rillen,wat is dit?

Heb het al de hele avond toen ik bij een vriend thuis was maar tot dan viel het redelijk mee, toen ik daarnet naar huis toe ging op de fiets in de koele wind kreeg ik echt een bonkende koppijn en moest ik erg rillen.

Toegevoegd na 57 seconden:
Hoop dat ik geen beroerte of tia heb, want ik kan mezelf wel gewoon bewegen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
671

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik ben van mening dat het niets ernstig is. Om zeker te weten wat het is kun je het beste naar een huisarts gaan. Hoe sneller hoe beter. Verkomen is beter dan genezen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door het feit dat je dit allemaal nog kunt typen zou ik niet van het ergste uit gaan. Je kunt beter wel temperaturen ivm het rillen,als je echt hoge koorts hebt de HAP bellen en anders lekker onder de wol met een paracetamol Ik hoop dat je kunt slapen en als je wakker wordt je weer een stuk beter bent! Sterkte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De hoofdpijn en het trillen zijn vaak symptomen die voorkomen bij griep. Maak je niet al te veel zorgen en neem een aspirientje of ibuprophen. Wat ook helpt tegen de hoofdpijn is iets kouds op je voorhoofd leggen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding