Hoe komt het als ik douche de volgende dag keelpijn krijg?

Ik ben niet naar buiten geweest ofzo na het douchen

Toegevoegd na 17 minuten:
Dit is de tweede keer

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om die relatie te ontdekken moet jij wel heel weinig douchen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je zeker dat het door het douche komt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dit kan geen reden zijn om niet meer te douchen.
Hygiene is belangrijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet gaan slapen met natte haren,

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heb je al iets onder de leden (verkoudheid, griepje o.i.d.) en heb je daarom 's morgens keelpijn. Dat je toevallig de avond ervoor gedoucht hebt, heeft er waarschijnlijk weinig tot niets mee te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had al verkoudheid en ja ik douchte gisteren avond.
Dus ik denk door verkoudheid bedankt voor de antwoordt :)

Andere antwoorden (2)

Ik ben gisteren in de douche geweest en i heb geen keelpijn!? Wat ik maar wil zeggen, het is puur toeval.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
He ik ook niet, dat betekent dat de kans groter is dat je GEEN keelpijn hebt na het douchen want 2 tegen 1 ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maak dat 3 tegen 1 en mn vriendin.heeft ook.geen.keelpijn 4 tegen.1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb net even contact gehad met mijn vader, mijn man en mijn zonen: 8 tegen 1.... we moeten dit kunnen winnen!
Heb je dat altijd, of is dat per toevallig nu 1 keer geweest. Dan is het inderdaad toeval, maar als je dit regelmatig hebt dan moet je zorgen dat je tijdens het douchen een raampje op een kiertje zet dan ventileer je beter en kan de condens sneller weg.