Tips die de pijn verzachten bij een buitenoorontsteking?

Aan de buitenzijde van mijn gehoorgang zit een klein bultje. Hierdoor doet het kraakbeen aan de buitenzijde van mijn oor pijn. Ik heb dit opzich wel vaker maar op 't moment houd het iets langer aan. Ik vind het onnodig om er voor naar de huisarts te gaan want het gaat toch wel weg. Zijn er misschien handige tips de pijn in ieder geval iets verzachten? ( aan paracetamol e.d. heb ik niks want dat werkt toch niet )

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Je zou op het moment van de pijn een oorwarmer op kunnen zetten. Door verwarming kan je oor ontspannen. Ook zou jeeen koptelefoon met muziek van vader abraham, Jantje Smit of andere irritante liedjes op kunnen zetten. Deze eisen zoveel energie van je hersens dat ze door ergernis van die muziek je oorpijn vergeten.