verlies van eetlust met buikpijn als gevolg en veel dorst te hebben.. weet er iemand hoe dat kan?

sinds vorige donderdag heb ik een vele mindere eetllust dan voordien als ik eten ruik gaat met honger over of als ik eten zie eb ik geen honger meer of als ik 1 of 2 happen neem heb ik ook al genoeg. ik heb ook na 3 of 4 happen last van lichte buikpijn en ik heb ook soms het gevoel dat ik moet overgeven en soms moet ik zelfs kokhalsen. ik heb ook veel dorst ma ni meer dan anders, maar water kan er blijven ingaan. kan er iemand mij uitleggen hoe dit komt? of wa er zou schelen met mij? ben nogal ongerust :/

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.7K
Amadea
9 jaar geleden
Is het mogelijk dat jij zwanger bent?
Ritsuka
9 jaar geleden
heb je dit bij elk eten? hoe gaat het met drinken? probeer anders smoothies om je energie hoger te houden.
buikpijn kan komen door je lege maag.
Ga in elk geval naar de huisarts binnenkort als het aanhoud
Ritsuka
9 jaar geleden
zwanger zou ook goed kunnen ja
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik ben nog maagd dus zwanger zal het niet zijn ;) en mijn drinken is net hetzelfde als daarvoor en het eten is bij elke maaltijd
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet er gewoon even mee naar de dokter. Het kan op diabetes wijzen.

Antwoorden (1)

Deze klachten doen mij denken aan diabetes. Als je ook veel moet plassen zou ik morgen nog een afspraak maken met de dokter en je laten prikken op diabetes. Dan weet je het tenminste! Of zou het kunnen zijn dat je zwanger bent?
In ieder geval zou ik zo spoedig mogelijk naar de dokter gaan, hij/zij kan dan dingen uitsluiten en eventueel doorverwijzen. Neem als je nog jong bent je moeder of een goede vriendin mee als je het eng vindt. Sterkte en beterschap!