Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb nu al enkele maanden last van een liesontsteking of toch een lichte pijn daarin. Wat kan een fysiotherapeut daar eigenlijk aan doen?

Ik ging ervan uit dat het wel vanzelf zou verdwijnen zoals de meeste pijntjes die ik wel eens overhoud aan het voetballen. Maar deze blijft blijkbaar langer aanslepen. Wat kan een fysiotherapeut daar nu eigenlijk aan verhelpen? Ik bedoel, wat kan hij doen? Ik ga er heel binnenkort wel eens naartoe, maar zou ondertussen al eens willen overlopen wat hij kan doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je een ontsteking hebt (wat je zelf zegt) zou je dan niet eens naar de dokter gaan en anti biotica vragen ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik begrijp eigenlijk niet waarom u aan een fysiotherapeut denkt? Ik raad u aan om met dit soort kwalen naar de huisarts te gaan en een volgende keer daar niet zo lang mee te wachten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou eerst eens naar de dokter gaan! Die kan medicijnen geven en zeggen of je überhaupt wel naar de fysio toe moet, want het kan ook dat dat helemaal niet hoeft.
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding