ik heb een schaafwond op mijn voet moet nu naar twee dag word mijn voet dik gaat dit vanzelf weg of moet ik even naar de dokter ?

waarom woord me voet dik ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Lijkt me linke soep, het kan gewoon vocht zijn maar met een schaafwond alleen verwacht je dat niet ?

maar als het geinfecteerd is loop je kans op bloedvergiftiging dus neem geen risico aub
gewoon naar de huisarts
11 jaar geleden
Hoe heb je de schaafwond opgelopen en wat heb je er aan gedaan? Wat versta je onder dik en is het ook rood, pijnlijk en heb je verhoging? Als je deze symptomen hebt is je voet zeer waarschijnlijk gaan ontsteken en zou ik inderdaad even naar de dokter gaan. Misschien handig om een eventuele volgende keer je vraag wat duidelijker te formuleren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had een dergelijk antwoord in mijn hoofd. Hoef ik het niet meer te geven. +1