iedere keer als het ineens warmer wordt heb ik enorme last van pijnlijke brandende voetzolen. wat kan dat zijn, en wat is ertegen te doen?

ik heb er echt veel last van. na een paar dagen is het weer weg, maar de eerste 1 é 2 dagen als het ineens warmer is geworden (ook op vakantie) loop ik te strompelen van de pijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Strooi er wat menthol poeder op.Geeft heerlijk verkoeling aan je voeten als het warm is.Je heeft ws last van wat vocht in je voeten.