Van de week werd ik wakker met hele stijve vingers wat zou dat kunnen zijn?

Toevallig moest ik ook naar de huisarts toe waar ik het natuurlijk aangevraagd heb.Ze zei omdat ik wat grieperig was dat dat zou kunnen komen door de griep.Maar dat denk ik nu na 5 dagen niet meer.
Het zit in mijn beide handen vooral mijn vingerkootjes doen pijn.Het zakt ook niet af.Herkent iemand deze pijn en wat kun je er aan doen?
Ik zelf denk misschien aan artrose of fybromylogie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.5K

Antwoorden (3)

Toch echt iets om aan je huisarts te vragen en niet hier. Hoe kan iemand zo via internet zien wat jij aan je vingers hebt? HA is de plek voor vragen als je je zorgen maakt over je lichaam!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stijve vingers kan zoveel betekenen. Maar wil je echt weten wat het is dan moet je toch echt met deze vraag naar de HA. Voor hier is het giswerk wat het zou kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BlonT; "je had dit beter bij de reactis kunnen zetten, aangezien het geen antwoord is. Zo voorkom je dat je antwoord wordt verwijderd door een moderator, of dat mensen minnen uit gaan delen. Zoals de ene die je al hebt, die overigens niet van mij is hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"reacties" pardon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn antwoord staat er toch nog dus lijkt het mij toch een antwoord op een vraag. En die minnetjes maak ik me niet zo druk om als de boodschap maar over gekomen is ;-)
Ik heb dat vd winter wel eens van de kou, maar ga toch maar even naar de huisarts! Je weet t maar nooit he!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou terug naar de huisarts gaan. Misschien je bloed eens laten prikken.
Een mogelijkheid die je met je huisarts kan bespreken:
Reumatoïde artritis kan sluipend of plotseling ontstaan.
Je kan je moe en griepachtig voelen. Een ontstoken gewricht doet pijn, is warm en gezwollen en je kunt het minder goed bewegen.
Het gewricht is vooral pijnlijk en stijf na het slapen.