Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je doen tegen rode voeten?

De zomer komt er weer aan ik wil graag weer open schoenen gaan dragen. Alleen nu zit ik met een probleem ... Mijn voeten zijn altijd heel erg rood en ik bescherm ze het liefste gewoon, maar om nou in de zomer met dichte schoenen rond te gaan lopen lijkt me geen goed idee. Hopelijk weten jullie wat ik tegen de roodheid kan doen zodat ik in de zomer weer met open schoenen kan lopen :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Om de oorzaak aan te pakken, kun je het beste naar je huisarts gaan en hulp aan vragen.
Zelf kun je je voeten eerst insmeren met een anti-zonnebrand, dit volledig laten intrekken en vervolgens met groene poeder afpoederen, groen neutraliseert rood.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allerlei cremen helpen niet. Je kunt droge voeten heel dun met talkpoeder insmeren/inpoederen (ouderwets he ?). Dan verbranden je voeten niet. Maar je zou je dan wel aan de witte tint van je voeten kunnen gaan storen ......
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding