Last van ademhaling door koffie..

Ik heb gisteren rond 17.00 en rond 21.00 zwarte koffie gedronken. Toen ik rond 00.00 ging slapen ging er iets mis. Ik kon niet meer normaal ademhalen en het leek wel of mn luchtpijp werd afgeperst. Ook leek het of op een gegeven moment mn hart er mee kon stoppen ofzo! Iemand een idee wat dit is? Kan het door de cafeine komen? Danku

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Het is in elk geval niet gezond om zo laat nog koffie te drinken,je kan er inderdaad hartkloppingen van krijgen en het gevoel van beklemming krijgen doordat het ritme van uw hartslag verstoord is.Dus geen koffie meer 's avonds laat en moest dit gevoel toch nog terugkeren je arts raadplegen.
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou nou nou.... Er zijn zo veel mensen die 's avonds om 9 uur nog een bakkie drinken.... Zo erg is dat ook weer niet....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal er niet dood aangaan maar gezond is het ook niet. Net zoals veel eten voordat je gaat slapen niet aan te raden is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Besef wel dat ieder mens anders is, dus de ene kan gewoon om 9uur s'avonds nog een koffie drinken maar de andere niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je niet vaak/veel koffie drinkt dan kan een bakkie zo laat op de avond hard aankomen.
Vreemd, omdat koffie juist word voorgeschreven bij een astma aanval.

Dus ik vraag me af of dit de oorzaak wel is, ik zou als ik jou was de huisarts bellen als het nog een keer gebeurd.