Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Heeft dit supplement wisselwerkingen met antidepressiva???

Hallooo,,,,,

Ik heb de laatste tijd een lichtgele ontlasting, ik heb mijn lever- en nier enzymen laten testen en die waren normaal.

Ik gebruik wel visolie capsules en ik weet niet of het daarvan komt…

Ik moet wel zeggen dat ik onlangs een antibioticum kuur heb gehad (Augmentin Retard 1000mg) 2x ‘s ochtends en 2x ‘s avonds; zo’n 10 dagenlang en ik moet zeggen dat ik tijdens die kuur geen gele ontlasting had! Dus tijdens de kuur was mijn ontlasting terug normaal bruin, maar eens gestaakt kwam die gele kleur alweer terug :S

Ik ben 23jaar, 1m81 groot, mager en had tot afgelopen nieuwjaar geen eetlust meer en maandenlang een chronische keelpijn, droge keel, irritatie in mijn keel, nu nog steeds maar iets minder…

Omdat ik van 65kg naar 55kg gezakt was op een gegeven moment (in nog geen 7 maanden!) en omdat ik in een vicieus cirkel zat ben ik na nieuwjaar begonnen met antidepressiva te nemen; ‘s ochtend 10mg sipralexa en ‘s avonds 15mg Remergon (Mirtazepine) en ik moet zeggen ondanks de irritatie en pijn heb ik mijn eetlust min of meer terug, nu weeg ik terug 61kg.

In 3 maanden ben ik dus terug 5-6kg bijgekomen omdat ik heel veel eet…

Op een gegeven moment waren mijn lever enzymen wel afwijkend maar dan zijn ze weer normaal en weer afwijkend en dan weer normaal…... over mijn ontkleurde ontlasting heb ik vergeten te vertellen aan mijn huisarts, ga ik volgende week zeker doen...

============
Klik op mijn reacties om mijn vragen te lezen a.u.b.
Mijn tekst is te lang...

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit supplement heeft geen wisselwerkingen. Het is goed spul, maar als je gezond eet, zeer matig drinkt en niet rookt heb je dat niet nodig. Ik kan me de indruk niet ontdoen dat je een beetje hypochonder bent. Ik denk dat praten met een psy je meer zou helpen, dan voedingssupplementen nemen. Overigens had ik het zelfde probleem op jouw ouderdom, en een psy heeft me er van af geholpen. Succes!!!

Je moet in dit geval altijd met je huisarts of psych overleggen als je eensupplement gat of wilt gaan gebruiken.Sommige medicijnen kunnen bij wijze niet met de antidepressiva die jij op dit moment gebruikt. Over je gewicht kan ik het volgende berichten aan jou...Meestal bij elke antidepressiva gaat je gewicht omhoog. Nadat in het begin je eetlust wat afneemt, neemt het later weer toe(ik heb er ervaring mee) de kilo s vliegen er dan bij op. Kijk uit met wat je eet, eet gezond en desnoods laat je je helpen door een diieetiste die je gaat begeleiden met je eetpatroon..succes ermee en hoop dat jer wat aan mijn antwoord hebt! gr Anne

Nee, die bijwerkingen zijn volledig toe te schrijven aan het breedspectrum anbitioticum augmentin. Anti Biotica betekend letterlijk "tegen leven". Het maakt dus bacteriën dood. Augmentin is een breedspectrum antibioticum wat betekend dat het zoveel mogelijk verschillende soorten bacteriën dood. Het zou eigenlijk de laatste oplossing moeten zijn waarnaar gegrepen wordt maar door commerciële redenen wordt het nu voor vrijwel alles waarvoor het mogelijk zou kunnen werken voorgeschreven. Bepaalde bacteriën kunnen ziektes veroorzaken, maar andere bacteriën zijn noodzakelijk voor het functioneren van o.a. je spijsvertering. Augmentin (en aanverwante rotzooi) dood ze allemaal waardoor je spijsverteringsstelsel volledig ontregeld raakt. De anti depressiva zijn nog veel grotere rotzooi omdat ze een berg bijwerkingen veroorzaken maar in ieder geval helemaal niets genezen: Ze presteren slechter als een placebo, met uitzondering van mensen die een extreem zware depressie hebben omdat daar het placebo effect niet werkt. Kort samengevat: Het is gif, je wordt er niet beter van maar de farmaceutische industrie is blij met je...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100