Ik heb zeer kleine neusgaten en ben al mijn hele leven moe ( in het bloed is niets te vinden), kan dit veroorzaakt worden door mijn kleine neusgaten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (2)

ik kan bijna niet door me neus ademhalen door een ongelukje,ik ben kei gezond bijna nooit moe en slaap ook niet eens veel. vermoeidheid kan niet komen door kleine neusgaten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook door je mond ademhalen, de grootte van je neusgaten heeft volgens mij niks met je vermoeidheid te maken.
Als er in je bloed niks te vinden is, zou ik eens grondig gaan kijken naar je eetschema en hoeveel je slaapt.

Doe je aan sport? Hoeveel beweeg je op een dag?

Eet je veel suikers en sterk bewerkte producten? Sommige mensen kunnen hier eigenlijk niet goed tegen en worden er moe van. Kan er sprake zijn van een voedselallergie of iets van glutenintolerantie?
Ritsuka